Lakkozz! Fotózz! Posztolj! - Virágok

by - április 23, 2014
Mivel nekem ez az első alkalmam a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kezdeményezésben, így gondolta nem árt, ha megosztom veletek, mi is ez pontosan. Annyi a lényege, hogy mindig van egy aktuális házigazda, aki által megadott (jelenleg a virágok) témában kell készíteni manikűrt, lefényképezni, majd kiposztolni a konkrét időben. A legjobb benne, hogy bárki, bármikor csatlakozhat! :) Ugyan ez már az ötödik forduló, eddig valahogy kimaradtam IsaBella újabb nagyszerű kreatív kezdeményezéséből, amiről egyébként pontosabban itt olvashattok.


A mai téma nem más, mint a virágok, ami a jelenlegi háziasszony, Panka fejéből pattant ki. Igazából erre kaptam fel egyből a fejemet, gondoltam épp ideje elővennem a virág mintájú körömmatricákat. Remélem nem érzitek 'csalásnak', hogy most nem kézzel festettem, de ez egy remek alkalomnak tűnt, hogy végre kipróbáljam. Egyébként ismét egy skittlette manikűrt láthattok tőlem, ugyanis most szívem csücske ez a 'technika', hiszen végtelenül egyszerű, de olyan mutatós és egyedi manikűröket lehet így készíteni. Színek terén próbáltam a harmóniára törekedni - a megszokott rózsaszín helyett azonban most a barackosabb árnyalat felé kacsingattam.


A krém finisű lakk egyébként saját kreálmány, ehhez a manikűrhöz kevertem össze a neon Moyra lakkomat egy narancsos-korallos NYC lakkal. A végeredmény egy vibráló, neonos korall, nekem nagyon tetszik és imádom, ahogy ez a neon árnyalat ellensúlyozza a finom, barackos homoklakkot. Valahogy mégis érzem az összhangot. A vizes körömmatricával azonban sajnos meggyűlt a bajom.. nem hittem volna, hogy nem fog sikerülni a felhelyezése, de valószínűleg valamit nem jól csináltam, mert sehogy sem akart a körmömre ragadni. Végül a körömfóliához kapott ragasztó után nyúltam segítségért, ezzel már sikeresen fel tudtam applikálni a körmeimre. Természetesen még fogok próbálkozni vele, nem is értem, elsőre miért nem úgy viselkedett, ahogy kellene.


❤❤❤❤
Moyra 64
New York Color 027 Love match
Lovely Classic Nr. 25
Virágos körömmatrica
Golden Rose Galaxy 21
Rimmel 5in1 alap- és fedőlakk

Használjátok a wishforbeauty kódot a KKCenterHk honlapján, és 10% kedvezményt kaptok a rendelt termék árából!

Nézzétek meg a többiek munkáját is!

You May Also Like

38 megjegyzés

  1. Úristen! Ez nagyon nagyon szép!:)

    VálaszTörlés
  2. Csodás a matrica és nagyon jól megy hozzá a homok lakk! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges!Olyan szép az összhatás!

    VálaszTörlés
  4. ooo szuper, annyira tavaszi és csajos, imádoom :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép. :) a KKcenteres vizesmatrica kicsit más - "gagyibb"- mint a bornprettys pl. én valahogy így csináltam, de rengeteget szenvedtem, mire rájöttem:
    http://getupgetdressed.blogspot.hu/2014/03/nail-club-fashion-week.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a segítséget! :) Te először a fóliát leszedted róla, és úgy nyomtad a körmödre a papír résszel, vagy a fóliával együtt áztattad, így a papír hátulját le lehet szedni és az átlátszó fóliával raktad fel?

      Törlés
  6. Nagyon szép lett! Egyszerűen minden megy mindenhez! *.*
    A KKcenteres matricák tényleg olyan furik... Mondjuk amíg nem próbáltam a Bornpretty-set, addig nagyon boldog voltam velük is. :)

    VálaszTörlés
  7. Ez a manikűr egyszerűen meseszép lett.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! És ez a kikevert szín tökéletes, árulnod kellene :D Én lennék az első vevőd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD Aranyos vagy, bár biztos lehet kapni ilyen árnyalatot :))

      Törlés
  9. Annyira gyönyörű!

    VálaszTörlés
  10. ez csodásan néz ki. annyira mások a lakkok külön-külön és mégis teljes a harmónia! gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  11. Óóóó!Ez aaanyira tetszik! *.* Messze a kedvenc manikűröm. <3

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen lányok, nagyon aranyosak vagytok ♥

    VálaszTörlés
  13. Nekem is nagyon bejön, szupi kis mani lett ezzel a mixelt lakkal! :)))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  14. Ez nagyon szép és harmónikus mani lett!

    VálaszTörlés
  15. Elkészítettem én is a manidat.
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2015/04/notd-elso-tavaszi.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nézem is! Köszönöm, hogy belinkelted :))

      Törlés